سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی خرد که اسیر دست هوسی امیر است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید :24081
تعداد کل یاداشته ها : 37
103/1/31
9:4 ص
مشخصات مدیروبلاگ
 
رضا ملتفت[0]
من رضا ملتفت، دانشجوی ارشد رشته مکانیک در دانشگاه یاسوج هستم. هدف من از تاسیس این وبلاگ، تفکر و پخته تر شدنه. امیدوارم با نظرات خوبتون من رو در این راه یاری کنید.

خبر مایه

 

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع: اثبات وجود دشمن * تاریخ: 95/1/7

   این متن رو قبلا نوشته بودم که گفتم برای شما (خوانندگان وبلاگ) انتخاب کنم. ولی چون متن طولانی و بهم ریخته بود، روی اون ویرایش هم انجام دادم.

   امشب وقتی شام میخوردم، اخبار رسانه های خارجی رو شنیدم، بگذریم که اصل خبر چی بود، خواستم بگم من این اخبار رو قبول ندارم و گوش نمی دهم. من این شبکه ها رو رسانه دشمن میدونم. حالا این دشمن چه آمریکا، چه انگلیس و یا اسرائیل باشه، من اون رو دشمن میدونم. چرا وقتی میدونیم این ها خیر و صلاحمون رو نمیخوان باز هم بعضی جاها مطابق خواست اون ها رفتار میکنیم برای مثال: اخبارمون رو از زبان آنها میشنویم، نوشابه و اجناس آن ها را استفاده میکنیم، فیلم ها و برنامه های اون ها رو تماشا میکنیم؟ این حرف ها رو بعنوان یه تلنگر بشنوید. (اولین نفر هم با خودم هستم.)

   تا حالا از خودتون نپرسیدین که چرا آمریکا با اسلام عربستان کار نداره، عربستان که نظام اش پادشاهیه، اونوقت به انتخابات ایران اشکال وارد میکنن؟ میگن نظام، تقلب کرده، مردم سالار نیست. پس چرا به عربستان کاری نداری؟ چون هر موقع دمکراسی به نفع اون ها بود، ازش حمایت میکنن، اگر هم به نفع شون نبود، کاری با دمکراسی ندارن. انگار فقط با اسلام ایران کار دارن. شما ببینید هجمه ای که موقع انتخابات و کلیه مسائل دیگه که از ما میبینن، چطور داد میزنن؟ بله، به نظر من، ما کشوری هستیم که مشکلات زیادی داریم که تعدادی از اون ها بخاطر رفتار اشتباه بعضی از ماست، تعدادی بدلیل کوتاهی دولت ها و اعضای دولت ست و تعدادی هم بدلیل مبارزه دشمنان خارجی ست. چیزی که میخوام بگم اینه که دشمن اصلی مون رو گم نکنیم و خدای نکرده خودمون و یا دولتمون رو بعنوان دشمن نبینیم.


   چیزی که هست اینه که کشور ایران یه فرقی با بقیه کشورهای اسلامی داره والا مردم ایران قبل از انقلاب هم نماز و روزه میگرفتن و کشور ما با آمریکا رابطه خوبی داشت. اون اختلاف اینه که ایران یه حکومت اسلامی شیعه ست، که هدف اش تحقق ظهور حضرت حجت بن حسن ست. این تفاوته که دشمن های ما رو ترسونده. چون زمانی که به ظهور برسیم، اسلام ناب محمدی بر کل ادیان غلبه پیدا میکنه.

33 سوره توبه: او کسى است که پیامبرش را با هدایت و دین درست، فرستاد تا آن را بر هر چه دین است پیروز گرداند، هر چند مشرکان خوش نداشته باشند.

54 سوره نساء: بلکه به مردم، براى آنچه خدا از فضل خویش به آنان عطا کرده رشک مى‏ورزند ؛ در حقیقت، ما به خاندان ابراهیم کتاب و حکمت دادیم، و به آنان ملکى بزرگ بخشیدیم.

119 آل عمران: هان، شما کسانى هستید که آنان را دوست دارید، و (حال آنکه‏) آنان شما را دوست ندارند، و شما به همه کتابها(ى خدا) ایمان دارید؛ و چون با شما برخورد کنند مى‏گویند: «ایمان آوردیم.» و چون (با هم‏) خلوت کنند، از شدت خشم بر شما، سر انگشتان خود را مى‏گزند. بگو: «به خشم خود بمیرید» که خداوند به راز درون سینه‏ها داناست.

   و در صورتی که ظهور محقق بشه دیگر عاشورا تکرار نخواهد شد. حالا فکر میکنید که قرارست چه بلایی سر اهل کتاب کافر بیاد، اون هایی که دانسته در مقابل حق مبارزه میکنن. ما اهل کتاب مومن هم داریم ولی تعدادشون کم ست.

  46 سوره نساء: گروهی از یهود کلمات خدا را از جای خود تغییر داده و گویند فرمان خدا را شنیده و از آن سرپیچیم و گویند بشنو که کاش ناشنوا باشی و گویند ما را رعایت کن و گفتارشان زبان بازی، طعنه و تمسخر به دین ست و اگر به احترام گفتند که ما فرمان حق را شنیده و اطاعت کنیم و تو سخن ما بشنو و به حال ما بنگر هر آینه آنان را بهتر بود و بصواب نزدیکتر و لیکن خدا آنان را لعنت کرد چون کافر شدند. ایمان نمی آورند بجز اندکی.

   من با مومنان شان کاری ندارم. حتی من با مردم آمریکا و انگلیس هم کاری ندارم، چون به نظر من آن ها اسلام رو درست نمی شناسند. حتی به آن ها گفته اند: این داعشی ها مسلمون اند، حالا تو اگر میخواهی اسلام را انتخاب کن! به نظر من باید به آن اروپایی و آمریکایی گفت: که بر حق بودن یک دین که به عملکرد پیروان آن دین بستگی ندارد! امکان دارد یک دین برنامه اش براساس حق باشد، اما پیروان آن دین برخلاف آن عمل کنند! راه کار این ست که منبع اصلی این دین و یا هر دین دیگر بررسی گردد. منبع اسلام: قرآن و تاریخ زمان رسول خداست. که اگر این دو بررسی بشود، حقانیت اسلام با عقل و دل اثبات میشود. برای مثال خود ما، (که من هم جزء همین گروه هستم) آیا واقعا شیعه علی هستیم؟ خیر، ما نهایتا محب اهل بیت هستیم، زیرا که رفتارمان بسیار با یک شیعه فاصله دارد. آیا ما قرآن را میشناسیم؟ سیره اهل بیت چطور؟ آیا دشمن مان را میشناسیم؟

   در مورد دشمن شناسی، به ما یاد دادن تو جمله لا اله الا الله اول بگوییم خدایی نیست و بعد بگوییم به جز خدا. یا در زیارت عاشورا به ما میگن صد بار دشمن های امام حسین رو لعن کنید تا بعد اجازه پیدا کنید صد بار به امام حسین سلام بدهید. این یعنی دوست داشتن اولیای خدا و دشمن داشتن اولیای شیطان.

  76 نساء: اهل ایمان در راه خدا و کافران در راه شیطان جهاد میکنند، پس شما مومنان با دوستان شیطان بجنگید و (از آنها هیچ بیم و اندیشه نکنید)که مکر و سیاست شیطان بسیار سست و ضعیف ست.

   این دو تا باید در کنار هم باشه، هر کدوم به تنهایی فایده نداره. من از کسی که دشمن شناسی نداره میپرسم: چرا قرآن میگه شیطان نادیده دشمن آشکاره؟ و قرآن این قدر آیه درباره اهل کتاب، یهودی، مسیحی و بنی اسرائیل داره، چی میخواد بگه؟

   ما در سوره حمد نمازمون میگوییم: خدایا ما را به راه راست هدایت بفرما، راه آنان که به آنان نعمت دادی، نه راه آنان که بر آنان خشم گرفتی و نه گمراهان. خب این دو گروه آخر چه کسانی هستن؟

90 بقره: وه که به چه بد بهایى خود را فروختند که به آنچه خدا نازل کرده بود از سر رشک انکار آوردند، که چرا خداوند از فضل خویش بر هر کس از بندگانش که بخواهد (آیاتى‏) فرو مى‏فرستد. پس به خشمى بر خشم دیگر گرفتار آمدند. و براى کافران عذابى خفت‏آور است.

   از همون ابتدا، وقتی که حضرت آدم و حوا از بهشت به سمت زمین پایین آمدند، خداوند میفرماید:

   36 بقره: پس شیطان آدم و حوا را به لغزش افکند و خوردند از آن درخت و بدین عصیان هر دو را از آن (بهشت پر نعمت) بیرون کرد و گفتیم (به آدم و حوا) «فرود آیید، از بهشت که برخی از شما برخی را دشمنید و شما را در زمین آرامگاه و آسایش خواهد بود تا روز مرگ.

   و کلام آخر: قرآن در آیه 82 سوره مائده میفرماید:

مسلّماً یهودیان و کسانى را که شرک ورزیده‏اند، دشمن‏ترین مردم نسبت به مؤمنان خواهى یافت؛ و قطعاً کسانى را که گفتند: «ما نصرانى هستیم»، نزدیکترین مردم در دوستى با مؤمنان خواهى یافت، زیرا برخى از آنان دانشمندان و رهبانانى‏اند که تکبر نمى‏ورزند.

موفق و شاد باشید. 

 


95/3/10::: 2:49 ع
نظر()