سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روز قیامت سه تن شفاعت می کنند : پیامبران، سپس دانشمندان و پس از آن شهیدان . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :25
بازدید دیروز :0
کل بازدید :24130
تعداد کل یاداشته ها : 37
103/2/13
2:30 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
رضا ملتفت[0]
من رضا ملتفت، دانشجوی ارشد رشته مکانیک در دانشگاه یاسوج هستم. هدف من از تاسیس این وبلاگ، تفکر و پخته تر شدنه. امیدوارم با نظرات خوبتون من رو در این راه یاری کنید.

خبر مایه

بسم الله الرحمن الرحیم

موضوع: اولین متن من * تاریخ: 95/2/18

   سلام بر شما خواننده محترم، امروز تصمیم گرفتم که این وبلاگ رو تاسیس کنم و اون رو به نام امام زمان (عج) نامگذاری کنم. که یاد آن حضرت با منه.

   این خانه مجازی یک وبلاگ شخصیه، و هدف از تاسیس اون در اولین مرحله اینه که مجبور بشم در یک جمع با سلیقه های مختلف حرف بزنم و فکر کنم. در مرحله دوم اینکه با نظرات شما چه موافق و چه مخالف آشنا بشم، و این در نهایت باعث بشه در زندگیمون پخته تر ظاهر بشیم و در مرحله سوم اینکه در مواردی مُبلغ دینم باشم.

   ان شاء الله اگر عمری باقی بود دسته بندی مطالبم تا حدودی در این موارد خواهد بود:

1.       قسمت تجربیات شخصی، 2. قسمت اثبات امامت از منظر قرآن، 3. سلسله جلسات سخنرانی با عنوان چالش های اعتقادی، 4. معرفی سایت، 5. قسمت زبان های خارجی، 6. دلنوشته، 7. قسمت خدا رو شکر، 8. طراحی با خودکار.

   شاید بهتر باشه در مورد این دسته بندی ها کمی صحبت کنم. اون مواردی که تمام مطالب حاصل فکر خودم ست، فقط گزینه های اول ، چهارم، ششم، هفتم و هشتم ست. البته شاید دلنوشته هام رو بعدا به زبان های خارجی هم منتشر کردم، اما متاسفانه هم اکنون به هیچ زبان خارجی مسلط نیستم. قسمت اثبات امامت رو براساس مطالبی که از سایت جنبش مصاف آموخته ام براتون میارم. درباره سایر گزینه ها بعدا صحبت مکنم.

   من رضا ملتفت، متولد سال 1372 و فارغ التحصیل رشته مکانیک ماشین های کشاورزی هستم. و از اینکه در خدمت شما هستم، خدا را شکر میکنم.

 

تبسمدر پایان امیدوارم که زندگی بکام تان باشد.تبسم


95/2/18::: 12:0 ص
نظر()